Revščina in matematika

V procesu izobraževanja je potrebno upoštevati vzgojno-izobraževalne potrebe učencev. To narekuje inkluzija in po njej se je treba ravnati. Učenci iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine rabijo ustrezno načrtovan program pomoči, kjer bo ocenjeno realno stanje in organizirana ustrezna materialna in strokovna pomoč.

S klikom na okvirček izberite področje, ki vas zanima:

Za učence, ki prihajajo iz manj spodbudnega okolja velja, da nimajo na voljo dovolj materiala, da bi jim starši lahko omogočali še dodatne razlaga in vaje doma. To je še posebej prišlo do izraza v tem obdobju poučevanja na daljavo, ko so se starši morali še dodatno potruditi, da so svojim otrokom lahko približali snov.   Pri njih prihaja do neskladja med strategijam in znanji, ki so jih učenci razvili v domačem okolju, in med tistim znanjem, ki se od njih pričakuje, ko pridejo v šolo. Pri poučevanju se je potrebno osredotočiti na vsakega učenca posebej in pripraviti program pomoči, ki omogoča posamezniku polno funkcioniranje v izobraževalnih ustanovah. Za učence, ki prihajajo iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine veljajo nekatere splošna pravila in strategije pa vendar moramo upoštevati specifične strategije.