- DEJAVNOST: NAPOLNI ŠKATLO
Namen: utrjevanje številskih predstav do 20 (dodatno: urjenje besedišča večje, manjše, predhodnik, naslednik; povezava besedišča s seštevanjem odštevanjem: dodaš, odvzameš).
Material:
- na papir zapisana števila do 20
- Vata zvita v kroglice ali gumbi ali kamni (oziroma drug majhen material)
- Jajčne škatle
- (dodatno: uporaba pincete ali žlice )
Postopek:
- Učenec v posamezen prostor za jajca zapiše števila (urjenje števil do 10 ena jajčna škatla, do 20 pa 2 jajčni škatli)
- Na papir zapiše in izreže števila do 10 oziroma 20 (za pomoč si pri številkah lahko zapiše pike)
- Učenec premeša listke in jih da na kupček ali v vrečko.
- Učenec vleče posamezen listek iz vrečke ali kupčka, ter postavi ustrezno število predmetov v jajčne škatle glede na izžrebano število (dodatno: za urjenje fine motorike lahko učenec s pinceto prime predmete in jih prestavi v jajčno škatlo)
- Ko postavi ustrezno število predmetov, učenca sprašujemo kateri je predhodnik, naslednik števila.
- Učenec lahko nato vse predmete iz jajčnih škatel da ven ali izžreba novo število in pove ali je novo število večje/manjše glede na prejšnje. Učenca spodbujamo da pove ali bo moral dodati ali odvzeti predmete iz škatle da dobi novo število.

jajcneskatle by K&P is licensed under CC BY-NC-ND 4.0